Thursday 30 June 2011

sayang suamiku sayang

hello semua...
korang mesti nak tau kan pasal pengalaman aku kan?
well...sebenarnya waktu tu umur aku 19 thn.
aku telah dijodohkan ngan anak kawan bapak aku.bapak aku tu jenis garang orgnya, nak tak nak terpaksalah aku ikut.tapi waktu tu tuhan jelah tau....betapa tak relanya aku!

aku diberitau, bakal tunang aku tu duda kematian bini.
aisey man...kes berat ni!Umur dia 33.pastu we all pun ditunangkan.alah...tunang pun tak lama.3 bln pastu kito org pun kawin.
aku punyerlah menggigil....yelah nak tempuh mlm pertama!
aku ni tak penah buat benda2 tu...akurasa korang fahamlah apa benda yg aku maksudkan tu kan?Ringan2 pun aku tak penah!

seminggu pas nikah tu we all tak buat apa2 lagi.ooh yek....korang nak tau tak?mlm petama aku berlalu camtu je...sbbnya aku terlalu penat.nasib baiklah hubby aku tu paham...tapi sebenarnya aku suka gak camtu sekurang2nya aku tak payah lagi buat benda alah tu.
masuk minggu kedua aku pun ikut gi umah dia.kitorang tinggal kat umah sendiri.
time tu aku gabra dah.maklumlah...apa2 jadi takda org nak tolong aku...yelah hanya aku dan dia je kat umah tu...

then, satu mlm tu...waktu aku tgh tidur....aku rasa macam ada tangan merayap kat bahu aku.aku terkejut gila!aku pun tepislah tgn tu.Aku tahu ni mesti takda keje lain,mesti laki aku ni.Aku takutlah sebenarnya waktutu.meremang bulu roma aku.

tapi laki aku ni jenis tak reti bahasa agaknya.pujuk punya pujuk akhirnya aku pun cair.

dia usap2 kepala aku...then dia cium mulut aku.mula2 aku tolak, lama2 sedap plak.aku pun balaslah.pastu lidah dia merayap kat leher aku.fuuuhhhhh!aku rasa stim sangat.
sambil2 dia gigit leher aku tgn dia masuk merayap bawah baju tidur aku...tgn dia dok sibuk cari tetek aku.terperanjat aku bila dia genggam tetek aku.pastu dia bukak zip baju aku dan bra dan underwear aku...
dia usap tetek aku.pastu dia jilat tetek aku yg kanan.waktu tu aku stim abis!aku pun mengeluh ...uh ahhhhh....
sementara tu tgn dia ramas2 tetek kiri aku.
abis dia gomol tetek aku...macam2 dia buat...dia hisaplah..macam2lah....then..dia turun kat perut aku plak...dia jilat kat situ...dia sodok2kan lidah dia kat pusat aku...maaak oooiiii!tak tahan aku.

pastu...dia kangkangkan kaki aku...dia pegang clit aku.
dia usap2 kat situ...
dia gentel kat situ...waktu tu aku dah basah habis...
aku dah tak ingat apa dah waktu tu...apa yg aku tahu waktu tu aku betul2 tak tahan...dlm kenikmatan...sedaaapnya.......
tiba2 aku rasa kejang...disertai dgn rasa nikmat yg terlalu sangat...payah aku nak terangkan...laki aku kata aku dah klimaks...
then...dia bongkokkan muka dia kat pussy aku.Lidah dia mula merayap kat situ.aku waktu tu...terkejut sgt!tak sangka dia nak buat camtu!laki aku jilat clit aku...dia jilat,jilat dan jilat...lama2 dia makin kuat jilat.pastu dia hisap...dia kepitkan clit aku yg semakin membesar tu dgn bibir atas dan bawah dia...aku tak tahan sangat waktu tu...aku pun kata....."bang....oh...sedap....ija tak tahan...oh....lagi bang.lagi!"
bila dia dengar aku cakap camtu...dia pun hisap clit aku...dia sedut kuat2...wow....hisapan dia power sungguh!
sampai terketar2 lutut aku.Aku pun klimaks buat kali kedua....then....
dia jilat kat lubang aku...dia jolok lidah dia pelan2...pastu dia buat in and out...in and out...aaaaarrrgggghhh...tak tahan aku...aku rasa nak menangis waktu tu jugak....geeli sesangat!kali ni aku rasa aku nak klimaks lagi.
pastu... dia bangun.dia bukak baju dia...kiranya dia dah naked dah...aku tengok anu dia dah tegang!terkejut aku tengok betapa panjangnya btg dia...inilah kali pertama aku tengok secara live...
then, laki aku suruh aku pegang btg dia...aku pun peganglah...pastu dia suruh hisap...mula2 aku geli...tapi bila dah cuba lama2 sedap plak...aku pun hisap...jilat hisap..jilat...aku sorong tarikkan dlm mulut aku........aku dengar hubby aku mengerang...dia tarik2 rambut aku...bila aku dengar dia mengerang lagilah kuat hisapan aku tu...aku sedut kuat2 btg dia...sedap betuuul!
then...kitorang bercium lagi...kali ni sambil bercium...dia geselkan kepala anu dia kat clit aku.aaaahhh.....nikmat betul!makin lama makin laju....sampai aku klimaks lagi.

aku pun dah tak tahan...aku cakap..."bang....fuck me bang.pls......"bila dia dah dpt green light dari aku...dia pun pelan2 masukkan kat lubang aku tu.mula2 dia just gesel2kan kepala btg dia kat dindingfaraj aku.sambil dia gesel...dia lipat kaki kanan aku.bergesellah didnding faraj aku belah kanan tu!..aaaaarrghhhh...sedapnya...aku menjerit dan mengeluh...aku mengerang kuat.waktu tu dah hilang malu...
dia gesel banyak kali...pastu dia lipat plak kaki kiri aku...kali ni aku mengerang lagi....air aku dah keluar terlalu banyak....pastu...dia try tusuk btg dia...
banyak kali dia cuba...tapi tak berjaya...dia kata lubang aku ketat sangat...yelah lagipun aku kan still dara waktu tu...cuba punya cuba...tiba2 je..aku menjerit....."aaaahh..bang!sakit!Ija tak tahan.aaaaahh...jgn kuat2!!!Pls...."aku merayu dia...
pastu dia jawab"sabar sayang....mula2 memang sakit...nanti lama2 sayang akan rasa nikmat..."
akhirnya laki aku berjaya masukkan btg dia tu...aku yg pd mulanya rasa sakit terus dibuai kenikmatan...aku rasa nikmat yg amat sangat.kadang2 ada jugak rasa sakit...tapi laki aku pandai buat aku lupakan kesakitan aku tu...sambil dia berdayung....dia hisap lidah aku....pastu dia gentel-gentel puting tetek aku....dia berdayung lagi...
makin lama makin laju....sambil berdayung dia hisap tetek aku....uuuuuhhhhh.....aku tak tahan waktu tu....aku klimaks lagi.....
suami aku lambat klimaks...dia masih meneruskan dayungan...aku peluk dia erat2...sambil laki aku fuck aku...kitorang berkissing..buat french kiss....
laki aku cakap...."ija..kita klimaks sama2 ya sayang?"
aku pun jawab..."ya bang....ahhhhh..cepat bang...cepat...harder...laju....aaaaargggghhh"
10 minit pastu aku dan laki aku klimaks sama-sama...
aku kemut kuat-kuat....bagi laki aku suka.Tersentak laki aku bila btgnya dikemut kuat oleh aku...aku pun apalagi...bila laki aku pancut dlm...aku rasa panas...tapi nikmat!
laki aku tak keluarkan terus batang dia...dia biarkan kejap..pastu kitorang buat afterplay...dia cium bibir aku...usap-usap lembut tetek aku....sambil hisap.
aku plak...usap2 belakang dia.....

aku rasa itulah pengalaman pertama aku yg tak dapat aku lupakan sampai bila-bila...lebih2 lagi ngan suami aku sendiri....agaknya itulah kebaikannya jika kita tak pernah buat seks sblm tu.walaupun agak menyakitkan pada mulanya..tapi aku puas...aku paling suka bila suami aku ucapkan terima kasih pada aku lps kejadian tu dan sampai sekarang dia masih ucapkannya selepas setiap kali kitorang buat....

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Pejam Mata sayang..
    Sakit sikit ni..tahan ya..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete