Thursday 30 June 2011

Gadis Kolej 3

John adalah rakan karib kami........ia berasal dari Australia....datang ke Pulau Legenda dengan perahu Layar.Sudah menetap di Pulau Legenda selama 3 bulan. John memberitahu kepada Hamzah...... ia hendak merasa apam langkawi...... cina dan India ia sudah rasakan.

Hamzah menalifonku memberitahu perkara itu....... Aku menyuruh Hamzah dan John menunggu di tempat biasa.........aku akan bawakan seorang gadis kepada John untuk di jadikan santapannya......selama 2 hari 2 malam.

Umur John dalam lingkungan 50 tahun.Aku membawa Hanim kepada John...untuk di jadikan santapannya.Hanim tidak tahu niat kami berdua sebenarnya.......yang kami ingin meyerahkannya kepada John.Kami berempat bertolak dengan menaiki sebuah kereta menuju kesebuah Hotel yang terletak di hujung Pulau Legenda.

John telah menyewa sebuah bilik...yang agak luas di lindungi dengan cermin kaca.... yang tidak boleh di lihat dari dalam.Kebetulan pada masa tu Hanim cuti selama 2 hari.....senanglah aku mengajaknya bersiar-siar.Kami berempat masuk ke disko....... ....ia mengajak Hanim menari.......... tapi tangannya juga menari di seluruh badan Hanim yang kecil molek itu.Hanim mula gelisah........ pabila jari jemari John merayap keserata tubuhnya......tiba-tiba John mengucup bibir Hanim yang kecil dan mongel.

Kami berdua hanya memandang dari satu sudut yang agak jauh.......... dari pandangan mata Hanim dan John.John memimpin Hanim kebiliknya.........antara setuju dan tidak......sekiranya Hanim tidak mahu melayan kehendak John.....ia tidak tahu jalan pulang.Mahu tak mahu ia turut John kebiliknya. Tangan John mula merangkul pinggang Hanim dengan lembut..........tetapi dengan kasarnya Hanim menepis tangan John.John mula bertindak dengan ganas........Ia memeluk tubuh Hanim dengan erat.........sambil mulutnya mencari mulut Hanim......... sebelah tangannya meramas-ramas tetek Hanim............Hanim meronta-ronta untuk melepas kan diri.Dengan tubuh yang sasa.......

John dapat menindih tubuh Hanim dengan mudah.Mulutnya masih melumat mulut Hanim.....John menjilat tengkuk Hanim dengan ganasnya........ tangannya meramas-ramas kedua-dua buah gunung pejal hanim yang masih dibaluti baju T-Shirtnya.
Hanim masih cuba......meronta untuk melepaskan diri dari John.......mulut John masih mengulum bibir Hanim...........dengan sekali rentap saja baju T-Shirt Hanim terkoyak rabak......John lihat dua buah busut yang sedang membengkak.....ia sembamkan muka di antara alur gunung pejal Hanim...... mulutnya mula menjilat-jilat puting susu Hanim dengan rakus sekali........ia memejamkan matanya....belum pernah Hanim merasakan batang mat salleh.Hanim jadi gementar.............. takut pun ada,seronok pun ada.Sebelah tangannya membuka kancing seluar jeans Hanim...... ia mencengkup tangannya kebibir pantat Hanim.

John memandang bukit pantat Hanim dengan mata terbeliak........ terpegun melihat keindahan bukit pantat Hanim. Tangannya memegang tangan Hanim......ia tidak dapat melawan kudrat John lagi. Hanim membiarkan John memperlakukan apa saja keatas tubuhnya.John mula mencium dari mulut,ketengkuk,ke buah dada Hanim.. ......jari jemarinya meramas buah dada Hanim dengan lembut......... lidahnya mengulit-ulit puting tetek Hanim....... .....ia mendesah kelazatan.Terpancut air keluar dari pantat Hanim.Hanim terasa pantatnya basah.

John tahu aku dan Hamzah sedang menonton wayang gambar free yang di lakonkan oleh John dan Hanim disebalik dinding kaca dalam bilik yang di tempah oleh John. Dari puting turun ke pusat,turun ke bukit pantat Hanim yang tembam........Hanim mula merenggek manja.

"PPpppppeeeaaaalllllllleeesssssss................Mmmmmrrrrrr. JJjjjjoooohhhnn n....,"rayu Hanim.

Dia sembamkan mukanya ke pantat Hanim dengan buas.........Lidahnya menjulur masuk kedalam pantat Hanim......Pantat Hanim sudah berair dan berlendir dengan air mani Hanim dan melekit-lekit.Lubang pantat Hanim yang dterbuka.Bibir pantat Hanim merah dan basah. air mani Hanim terus meleleh keluar laju.John mejilat kiri dan kanan bibir pantat Hanim yang terbuka luas.John masih berpakaian, relax dan cool saja......ia buka baju dan seluarnya........bila Hanim tengok batang John..........terkejut Hanim... ...punyalah besar batang John........panjang 10 inci,lebarnya tak tahulah.Mula-mula Hanim panik juga..........zakar John besar sangat!!!!!!!!!!!

Mulalah pengalaman baru bagi Hanim.........bersama John.......yang tak pernah Hanim lakukan dan Hanim tak akan lupa selamanya.

John kangkangkan peha Hanim (taruh bantal bawah ponggong Hanim) mulut John hinggap di batu permata Hanim.... ...terkeluar air mani Hanim lagi......batu permata di jilat sepuasnya oleh John,di lapahnya,entah berapa kali John melapah Hanim ......masa tu Hanim bukan merenggek lagi....... meraung macam budak-budak menangis.Air mani dari bibir pantat Hanim mula mengalir deras.........John tolak kaki Hanim keatas.....terangkat ponggongnya, Hanim tak tahan....John melakukan begitu kepadanya berkali-kali.

Di jilatnya.........duniapun tak tentu dibuatnya....Hanim gelisah keenakan. .....John masukan jari ke dalam pantat Hanim......keluar masuk, keluar masuk .....sekali lagi air maninya terpancut keluar.Kemudian John pusingkan badan Hanim meniarap....... .....perlahan-lahan John merangkak naik kebelangkang Hanim.........tangannya mengaju-ajukan batangnya keponggong Hanim........ia
terus menekan......Hanim menjerit kesakitan.........John mula membuat pergerakan batangnya.......tarik sorong,tarik sorong berkali-kali... ..........hingga Hanim mengeliat keseronokan pula.....setiap kali John memperlakukan begitu.
Hanim mendapat pengalaman baru.....bersama John......Hanim mula meronta-ronta kecil keseronokan.Lebih kurang 1 jam John memperlakukan Hanim dari belakang. John mengalihkan badan Hanim menelentang pula.....ia ajukan batangnya kemulut Hanim. ..........mulut Hanim tak muat dengan batang John yang begitu besar .....masuk melepasi kepala sahaja.Hanim mengulum batang John sambil matanya terpejam rapat........John memancutkan air maninya kedalam mulut Hanim....ia telan kesemuanya sekali.

John mengarahkan batangnya untuk memasuki alur pantat Hanim..yang terbuka luas..Hanim kat bawah.....John di atasnya.......bila batang John masuk....Hanim meronta kesakitan. ...tak tertahan dengan batang John yang panjang dan lebar. .....John tekan seberapa rapat yang boleh......bakinya 2 inci saja yang tinggal, sambil itu buah dada Hanim diramas,puting teteknya di jilat..........Hanim kelemasan dek keenakan.

Lama kelamaan John menghinjut dengan laju semakin laju..............sampai bergegar katil di buatnya..........Hanim meraung kelazatan dan keenakan.Hanim tak tahu berapa lama ia kena "main" dengan Mat Salleh ni............pada masa tu Hanim berada di alam lain...........yang Hanim ingat mula-mula posisi badannya di atas katil, kepalanya tegelunsur kebawah,kaki kat atas katil.

John membuat Hanim lupa segalanya.........hebat betul si John.Hanim tidak tahu berapa kali air nya terpancut.... ......raungan pun Hanim tak ingat.... ......betapa lazatnya batang zakar John dalam pantatny.

Walaupun aircond bilik John "on"........badan Hanim berpeluh-peluh...... ..ia tidak tahu berapa lama ia berada bawah John.tiba-tiba John berbaring. ......menyuruh Hanim duduk di atas batang zakarnya yang maha hebat itu. Hanim di atas.....John di bawah. ......jari jemari John meramas-ramas ponggong Hanim...........sambil Hanim menunggang kuda putih yang hebat itu.........Hanim terasa jari John mengorek lubang duburnya.........naik seram bulu tengkok Hanim. ......di buatnya...........ia tak tahu berapa lama berada dalam posisi begitu.... ..sehinggalah Hanim terasa air mani John terpancut ke dalam pantatnya.

Tak pernah Hanim rasakan pancutan sekuat itu..........tersentak Hanim di buatnya. Selama 2 hari 2 malam, John melanyak Hanim se cukup rasa......entah keberapa puluh kali John meniduri Hanim.

Sejak hari itu John..........selalu mengajak Hanim keluar..........sekiranya tidak ada kelas.John mengambil Hanim menjadi perempuan simpanannya.Segala pembelanjaan di tanggung oleh John.

1 comment: